środa, 22 lipca 2015

Nowa miłość

Jestem absolutnie zakochana w moim nowiutkim kombiwarze halogenowym <3
Jak ja żyłam do tej pory bez niego - nie wiem...
Dzięki temu urządzeniu, całkowicie wyeliminowałam tłuszcz z naszych potraw.
Wykorzystuję go maksymalnie do pieczenia  kurczaka, ugotowania jajek, grillowania czy uparowania różnych innych potraw. Taki jeden kombiwar, a zastępuje kilka urządzeń. Do tego jaka to oszczędność miejsca na pólkach kuchennych.

Sama go nie kupowałam, ale jedno co mogę polecić to sprawdźcie czy wasz model jest wyposażony w funkcję samoczyszczącą. Znacznie to ułatwia jego mycie.
Jest to idealny sprzęt dla wszystkich chcących utrzymać w ryzach swoją wagę oraz dla tych którzy chcą się pozbyć nadmiernych kilogramów. Zamiast parowaru i piekarnika, można za niecałe 100 złotych nabyć kombiwar halogenowy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz