czwartek, 12 maja 2016

Hit lata

To nie jest reklama. Nikt mi za to nie zapłacił, ale chętnie przyjmę każdą ilość gotówki ;)
Chcę tu wspomnieć o napoju, który wpadł w moje ręce, podczas zakupów w Biedro. Dzień był słoneczny, a pić się chciało. Nie pijam tego typu napojów na co dzień, ale zieloną herbatę jak najbardziej. Chwyciłam więc najnowszy wytwór Liptona - Green Ice Tea z jaśminem i liczi.
Proszę Państwa, cudo! Nie przesłodzone, absolutnie, czuć delikatnie zieloną herbatę jaśminową, lekką goryczkę oraz słodkie liczi. Wiadomo, że tej herbaty tam jest tylko troszkę, ale zmrożona Ice Tea, w takim wydaniu - jestem na tak! Idealnie ugasiła pragnienie, a nie zasłodziła nas na śmierć. Można spróbować, zamiast coli ;)
Czyżby hit tegorocznego lata?



1 komentarz:

  1. Piłam to cudo, takie bardzo schłodzone. Dla wielbicieli i miłośników zielonej herbaty - bomba!

    OdpowiedzUsuń